Menüpontok
Kosár

Általános Szerződési Feltételek

Vásárlási feltételek 

Az oldalon történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A www.yatoszerszamnagyker.hu webáruházon keresztül nagykereskedelmi tevékenységet folytatunk, csak érvényes adószámmal rendelkező cégeket ,viszonteladó partnereket szolgálunk ki, magánszemélyeket nem.  A termékek kedvezményes árát elfogadott regisztráció után fogja látni.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉS FELTÉTEL
Jelen Általános szerződési feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Dobalter Kft. által üzemeltetett, www.yatoszerszamnagyker.hu weboldalon elérhető webáruház használatával kapcsolatos feltételeket, tudnivalókat, a honlapon nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe vevő megrendelő és  a szolgáltató jogait és kötelezettségeit a közöttük létrejött szerződés vonatkozásában.
Az oldalon történő vásárlás regisztrációhoz kötött. A www.yatoszerszamnagyker.hu webáruházon keresztül nagykereskedelmi tevékenységet folytatunk, csak érvényes adószámmal rendelkező cégeket, viszonteladó partnereket szolgálunk ki, magánszemélyeket nem.  A termékek kedvezményes árát elfogadott regisztráció után fogja látni.
Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint viszonteladó partnerünk a yatoszerszamnagyker.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

I. Átalános rendelkezések
1. Üzemeltetői adatok:
- Cégnév: Dobalter Kft
- Székhely: 9131 Mórichida Hegy utca 6
- Adószám: 11738527-2-08
- Cégjegyzék szám: Cg. 08 09 019365  Kibocsátó cégbíróság:  Győri Törvényszék Cégbírósága
- Szerződés nyelve: magyar
- Elektronikus elérhetőség: info@yatoszerszamnagyker.hu
- Telefonos elérhetőség: +36 20/253 4350
- Számlaszám: 59500186-11074719
- Számlavezető pénzintézet : Takarékbank Zrt
- Tárhely szolgáltató: ATW Internet Kft
- Tárhely szolgáltató elérhetősége: www.atw.hu
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Nagykereskedelmi webáruházunkban kizárólag kézi szerszámokat, elektromos kisgépeket, akkus kisgépeket, szerszám tárolási eszközöket, munkavédelmi eszközöket forgalmazunk. 

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített bruttó árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

Szerződéskötés technikai lépéseiről a lentiekben talál részletes tájékoztatást.
Ön által a webáruházban leadott rendelés és az általunk küldött visszaigazolás alapján köztünk elektronikus úton szerződés jön létre, amely nem minősül írásbeli szerződésnek. Vállalkozásunk azt nem iktatja, az később nem hozzáférhető.
Vállalkozás kizárja a visszaigazolás elmaradásából származó felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg Önhöz határidőben, mert rossz, hibás vagy hiányos e-mail címet adott meg a megrendelés véglegesítése során, vagy a levelező fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. 
Önnek a megrendelés elküldését megelőzően bármikor lehetősége van a webáruházban az adatbeviteli hibák javítására: megrendelés folyamata alatt bármikor tudja például számlázási, szállítási adatait javítani, a kosár tartalmát tudja módosítani az ÁSZF 3. pontjaiban rögzítettek szerint.
A megrendelést követően észlelt hibák korrigálása érdekében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Vállalkozásunkkal az ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségeink egyikén. 
A köztünk létrejött szerződés nyelve magyar. Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés, szavatossági/jótállási eljárás nyelve szintén a magyar. A szerződésre a magyar jog az irányadó.
A társaság semmilyen magatartási kódexnek nem veti alá magát.
A rendelés menete

A. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt.
Minimális rendelési összeg 20.000 Ft + Áfa, ezen értékhatár alatt a rendszer nem enged rendelni. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. Regisztráció
Amennyiben viszonteladónk szeretne lenni, úgy regisztrálni kell webáruházunkban. A társaság a weboldalon kizárólag fogyasztónak nem minősülő, nem természetes személy viszonteladóknak értékesíti termékeit, így a regisztrációját kizárólag olyan nem természetes személynek fogadjuk el, amely szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében, továbbértékesítési céllal vásárolja meg a termékeket. At ermészetes személyek regisztrációját visszautasítjuk.
Az adószám és a cégadatok alapján ellenőrizzük a regisztráció során megadott adatok valódiságát.
Téves vagy hamis, nem érvényes adószámmal rendelkező regisztráció elutasításra kerül, ezen partnereket nem áll módunkban kiszolgálni.
A regisztráció kétlépcsős folyamat, helyes a megadott adatok alapján kollégánk elfogadja vagy elutasítja belépését.
A regisztráció során vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, adószámát e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát is meg kell adnia.
A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is.
A sikeres regisztrációt e-mailben visszaigazolja a kollégánk ez bizonyos esetben akár 48 óra is lehet. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért felelősséget nem vállalunk. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.
A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció vásárlási kötelezettséggel nem jár.
Ahhoz hogy fiókja aktív maradjon havi rendszerességgel elvárunk  egy minimum vásárlási összeget, erről az érvényes regisztráció után a Partnerprogramban írjuk a feltételeket. 

Viszonteladó köteles az eladó jó hírnevét megőrizni, és nem tanúsíthat olyan magatartást, amely alkalmas arra, hogy akár közvetlenül, akár közvetve sértse az eladó jó hírnevét, szakmai megítélését.
Viszonteladó kötelezettséget vállal arra, miszerint a szerződés teljesítése során megismert harmadik személyekkel az eladó hozzájárulása nélkül sem közvetve, sem közvetlenül üzleti jogviszonyt nem létesít a partnerkapcsolat fennállása alatt.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 - 4 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 5- 15 munkanap.
Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja
Banki előre utalással történő teljesítés: 
Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben Proforma számlánkat küldjünk melyen megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.
Utánvéttel történő teljesítés: 
A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. 
Amennyiben a megrendelés a nettó 1.000.000.-Ft összegű nettó értéket meghaladja, úgy eltérő rendelkezés hiányában a viszonteladó a vételárat az alábbiak szerint köteles teljesíteni az eladó részére:
Előleg: Felek eltérő megállapodásának hiányában a vételár 50%-a. A viszonteladó az eladó által kiállított proforma számla alapján köteles az előleget a számlán megjelölt határidőig megfizetni.
Eladó a viszonteladó által megfizetett előleg bankszámláján történő jóváírásának a napján, de legkésőbb annak megtörténtét követő 15 (tizenöt) napon belül köteles az előlegszámlát kiállítani és azt a viszonteladó részére megküldeni.
Vételárhátralék: Felek eltérő megállapodásának hiányában a fennmaradó vételárat a termék viszonteladó részére történő átadással egyidejűleg köteles megfizetni.Az eladó a megrendelést visszaigazoló e-maillel egyidejűleg megküldi a viszonteladó részére a megrendelt mennyiség vonatkozásában a hatályos jogszabályoknak megfelelően kiállított proforma számlát/számlát a megjelölt kapcsolattartási címre. A viszonteladó kötelezettséget vállal arra, hogy az előleget/vételárat a számlában meghatározott fizetési határidőben megfizeti az eladó részére.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Részletes tájékoztatás a 11. pontban.
Amennyiben az egyes megrendelések esetén a vételár megfizetése a viszonteladó pénzügyi helyzete miatt bizonytalanná válik – különösen, de nem kizárólag: végrehajtási eljárást, felszámolási eljárást kezdeményeznek a viszonteladóval szemben, végelszámolási eljárást kezdeményez a viszonteladó -, úgy eladó jogosult a termékek átadását, szolgáltatás nyújtását előre fizetéshez vagy helyszíni átvétel esetén készpénzes fizetéshez kötni, vagy megfelelő értékű biztosíték adásához kötni.
Házhoz szállítás díjszabása
 - Minimális rendelési összeg:  nettó 20.000 Ft
- Nettó 50.000 ft rendelési összeg alatt: 2835 + áfa   ( 3600 ft)
- Nettó 50.001 és 75.000 ft közötti rendelésnél 2126 + áfa   ( 2700 ft)
- Nettó 75.001 ft feletti rendelésnél ingyenes
- Raklapos csomagoknál /40 kg feletti termékeknél / szerszámos kocsiknál : bruttó 9.000 Ft / raklap
-  Azon rendeléseknél ahol a rendelés tételei között nincs 40 kg feletti termék de a rendelés össz súlya több mint 40 kg ,nem számolunk szállítási költséget ezeket nem szükséges raklapra tenni. 

       Egy raklapra akár 3db szerszámos kocsit is fel tudunk tenni!  

7. Szállítási határidő 

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-4 munkanap a szállítási idő. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron ez 5-15 munkanap is lehet. 
A raktáron nem lévő termékeknél a kosár ikon mellett lévő Kérdésed lenne? ikonra kattintva lehet érdeklődni a termék kinti elérhetőségéről , válaszunkat üzenetben küldjük.

8. Raktárkészlet információ

A webáruházban lévő raktárkészlet minden munkanapon reggel 7 órakor frissül, az előző napi forgalmat akkor számolja le, vagy érkezteti be az új árut és kerül be a plusz darabszám frissen a rendszerbe.
Az 1-2 db-os  mennyiségben lévő termékek esetén előfordulhat hogy mire rendelésre kerül a sor, addigra már más vásárló a terméket megrendelte vagy éppen rendeli, így a raktárkészlet bizonyos esetekben kis mértékben eltérhet az aktuális állapottól, ezt lehetőségeink szerinte korrigáljuk.  A manuális , kollégáink által elvégzett visszaigazolás már pontos státuszt fog mutatni. 
Ezen szempontokat érdemes figyelembe venni. Teljesen pontos raktárkészlet infót telefonon adunk!
Kérdés esetén hívd a +3620/ 253 43 50-es számot!

A termék mindaddig a társaság tulajdonában marad, amíg a vételár kifizetése hiánytalanul meg nem történik.

9. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket az MPL és Sameday futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

10. Átatás-átvétel

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Az átvevő személy az átvételkor köteles meggyőződni arról, hogy az általa vagy az őt megbízó megrendelő által kért valamennyi termék a megrendelés szerinti mennyiségben és - megtekintés alapján - megfelelő minőségben került-e átadásra. 
A csomagolás sérülésére (szakadt, lábnyomok stb.) vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye a fuvarlevélen vagy külön jegyzőkönyvben a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (azaz a hiba oka már akkor is fennállt), Önt ebben az esetben megilleti egyrészt a szavatossági igény előterjesztésének joga, valamint a reklamáció joga.

11. Elállás joga

Webáruházunkban magánszemélyek nem vásárolhatnak. Regisztrált partnereink nem minősülnek fogyasztónak, így őket a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló a 45/2014. (II.26) Korm. rendelet elállás joga nem illeti meg.

Ki minősül és ki nem minősül fogyasztónak
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért a Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek , jogi személyiség nélküli szervezetek.

12.A kötelező jótállás
Csak fogyasztókra vonatkozik. Itt önkéntes jótállás lehet, illetve kellékszavatosság a Ptk. szerint. Illetve itt azt nem értem és ezt már jeleztem a másikban is, hogy a + egy év, az minden kategóriás termékre van? Vagy csak azokra, amelyek a jogszabály szerinti egy évbe tartoznak.]

Az üzemeltető által forgalmazott YATO termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll rendelkezésre.
YATO termékek esetében a kötelező 1 év jótálláson felül a Szolgáltató még 1 év önkéntes jótállást vállal. 

Mivel partnereink továbbértékesítik a termékeket, így a jótállási idő a továbbértékesítés dátumától számít. Garanciális ügyintézés esetén az értékesítéskor adott bizonylat másolatát és a kitöltött jótállási jegyet minden esetben bekérjük. Ezek hiányában a garanciális ügyintézést elutasítjuk,.
A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen[ Küldj majd nekem egy ilyen garancialevelet.] megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

13. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított 3 évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

15. Adatkezelés

Az adatkezelési tájékoztató a fő oldalon a lap alján olvasható!

16. Szerzői jogvédelem
Az oldal használata nem jogosítja fel partnereinket az itt található képek, termékleírások másolására.
A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll! A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi fényképet, grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötleteket, megvalósításokat).


17. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény) szabályai az irányadóak.